Sytytystulppa, B8ES [NGK]

Sytytystulppa, B8ES [NGK]

Kitaväli 20,8 mm. Kierteen läpimitta 14,0 mm. Kierteen pituus 19,0 mm. Elektrodien kärkiväli 0,8 mm. Lämpöarvo 8.

Tuotenumero: N2411

Yli 10kpl varastossa

4,49 €

Edullinen toimitus

Normaalien tilausten kotimaan postikulut vain 3,90 €

Nopea toimitus

Lähes kaikki varastossa olevat tuotteet postitetaan samana päivänä!

Ilmainen toimitus yli 90 € tilauksista

90 € ylittävät normaali tuotteiden tilaukset ilman toimituskuluja.

Vuonna 1936 perustettu NGK on maailman suurin sytytystulppien valmistaja. NGK sytytystulppia valmistetaan joka vuosi yli 500 miljoonaa kappaletta. Sytytystulppa on moottorin toiminnan kannalta kriittinen osa. Sytytystulpan kipinän on sytyttävä joka kerta juuri oikeaan aikaan, jo muutama sytytyshäiriö voi riittää vaurioittamaan moottoria.

NGK BR8HS sytytystulppa sopii mm. Derbi Senda 03-06 vuosimalleihin.

  • Kitaväli: 20,8 mm
  • Kierteen läpimitta: 14,0 mm
  • Kierteen nousu: 1,25 mm
  • Kierteen pituus: 19,0 mm
  • Elektrodien kärkiväli: 0,8 mm
  • Lämpöarvo: 8
  • Keskielektrodi: nikkeli, 2,5mm
  • Maaelektrodi: nikkeli, 1kpl
  • Keskielektrodin kupariydin tehostaa lämmön poistumista
  • Irrotettava terminaali

Vastaavat tulpat

  • Champion N3C
  • Beru 14Z-3CU

Sopii mm.

  • Aprilia RS 50 06
  • Derbi Senda 50 03-06
  • Gas Gas EC 50 Rookie 00-07

Tarkasta sytytystulpan kunto säännöllisesti. Moposi ohjekirjassa kerrotaan yleensä, kuinka usein sytytystulpan kunto tulisi tarkastaa. Sytytystulpan palotilassa olevan pään jäljistä pystyy yleensä päättelemään sytytystulpan kunnon ja toimivuuden. Hyvin toimivasta moottorista irroitettu sytytystulppa näyttää "kuivuneelta", harmaan-ruskean sävyiseltä.

  • Jos sytytystulppaan on muodostunut kerrostumia, voi polttoaine olla huonolaatuista tai epäpuhdasta.
  • Jos sytytystulpan eristeessä on murtumia, voi sytytystulppa olla kiristetty liian suurelle momentille tai sytytystulppa voi olla vaurioitunut ennen asennusta.
  • Jos sytytystulpan keski- ja maaelektrodi ovat sulaneet yhteen, tulppa on kuumentunut liikaa. Syynä voi olla sytytystulpan väärä lämpöarvo (liian kuuma) tai moottorin käyntihäiriö.
  • Jos sytytystulppa on karstoittunut, se on toiminut alle itsepuhdistuslämpötilassa (450°C). Moottori ei ehkä ole lämmennyt tarpeeksi lyhyissä ajoissa tai sytytystulpan lämpöarvo on väärä (liian kylmä).

Vuonna 1936 perustettu NGK on maailman suurin sytytystulppien valmistaja. NGK sytytystulppia valmistetaan joka vuosi yli 500 miljoonaa kappaletta.

Sytytystulppa on moottorin toiminnan kannalta kriittinen osa. Sytytystulpan kipinän on sytyttävä joka kerta juuri oikeaan aikaan, jo muutama sytytyshäiriö voi riittää vaurioittamaan moottoria. Siksi suosittelemme käyttämään aina laadukkaita NGK sytytystulppia.

Nimi Sytytystulppa, B8ES [NGK]
Paino 0.0000
Merkki NGK
  • Derbi GPR 50 Nude 04-06 (EBE/EBS050)
  • Derbi GPR 50 R 98-02
  • Derbi GPR 50 Replica 02-04 (EBE/EBS050)
  • Derbi GPR 50 Replica 02-04 (EBE/EBS050)
  • Derbi GPR 50 Racing 04-05 (EBE/EBS050)
  • Derbi GPR 50 Racing 06- (D50B)
  • Derbi Senda 50 R Racer 03-04 (EBE/EBS050)
  • Derbi Senda 50 R Black Devil 04-05 (EBE0/EBS050)
  • Derbi Senda 50 SM Black Edition 03-05 (EBE/EBS050)
  • Derbi Senda 50 R DRD 04-06 (EBE050)
  • Derbi Senda 50R X-Trem 04 (EBE/EBS050)
  • Gas Gas EC 50 Rookie 00-047
  • Gas Gas EC 50 Rookie 01-04
  • Gas Gas EC 50 Rookie 04-06
  • Piaggio Velofax 96-99

Kysymykset tuotteesta

Tuotteesta ei ole vielä kysymyksiä, ole ensimmäinen!

Korvaava tuote